Monday, January 2, 2012

2012 en de elevator pitch

op linkedInn is een discussie actief inzake de elevator pitch ...
aangestoken door wat vuurvliegjes popte het volgende interview op:



(vanuit mijn gekleurde polaroid bril geef ik een vrije voor-zet ...)

[uit een interview met wethouder Bert Hekking van Castricum - een oud Romeins Bolwerk]

BH: wat doe je (eigenlijk)?
S': ik ben TeleTransiteur
BH: oh, dat is interessant ...
S': ja, dat klopt - want ik heb geen voorbeelden die ik behoef te volgen ...
BH: het is in de Transportsector, neem ik aan?
S': Nee, want dan zou het Transporteur moeten heten al bedien ik wel een portaal dat open staat voor wie er in wil ; of beter ... eruit ...
BH: wie is je Baas, Aas ;-)) ?
S': formeel een Amsterdamse Stichting en informeel een stagiaire voor het koningschap die geen goede voorbeelden kent ...
BH: kun je het concreet maken?
S': Ja, maar eerst in 2012 want je wordt er op voorbereid zonder voorkennis ...
BH: zeer boeiend ..., ik wacht geduldig af tot na Youps EindeTijdsConferance ...
S': Dank voor je geduld

~~~
Let wel dit kan surrealistisch zijn gevibreerd, al hoeft het weer niet ...
toy ~ fijne eindtijd toegewenscht
"u ge9"

Of het geplaatst wordt is weer afhankelijk  van het bevattingsvermogen van de gespreksmeester(es) ...

No comments:

Post a Comment