Thursday, April 29, 2010

"The HUGGG"

is reeds meerdere malen afgedrukt in de media ...

Maarten van Poelgeest wethouder Groen Links én bestuurslid van het Dagelijks Bestuur van de stichting Waternet kust de burgemeester die zo getergd werd door de Zuid Noord verbinding.

Tja, ik wijk hier af van de tradionele benadering omdat dit vooral mijn stijl van handelen illustreert waar mensen worden genodigd het ook eens wat anders te bekijken.

Je zou kunnen zeggen dat NZ de volgorde van het alfabet aanhoudt al is dit een soort van volksverlakkerij voor hen die beter weten ... immers Z("et") staat voor de eerste letter nl. het 0-de getal (wat ook duidt op ODE ;-)

Y is dus de 25e en laatste letter van het alfabet en ook voorlopig de laatste aflevering van de Kweak in Gee (de begeleiding van de introductie van de 9 daagse week)

En de aankondiging daar van vandaag is ook merkwaardig ... gezien de relatie met 30 april als de ambtenaren weer eens staken ... uit narigheid of narrigheid vraag ik mij dan wel af.

Grappig toch dat het woord begint met AM en B(e) ... "ik ben en wij zijn" popt er in mijn AngliKAans BEïnVLOEDDE Geest op.

De T op de 4e plek is mooi ... als je beseft dat TIJD de 4e dimensie vertegenwoordigt ... en vooral ook het mysterie.

Of Maarten en Job het mysterie tijdig weten te doorvorsen ... zal de TIJD dan ook wel leren. (wat zegt u? "de tijdgeest?" welnee, jôh, de 9e LORDener of TIME :-))

fijne beëindiging van de APRIL maand van de WIL toegewenst!
OHme S'ace

1 comment:

  1. ik moet nog even kwijt dat ik 3:28 een hele mooie benadering vind van het toeval om mijn posting te ontvangen ...

    en wel hier om:

    3 is het getal van de trinity en van de driehoek van Pascal en van menige geomantreesche hypersnelweg.

    28 is het getal waar de kweak in rondtolt ... in 9991 formatie en dat getal resulteert tot 28 dagen in 1 maan en is de basis voor de 13maan kalender als "nieuwe telling van onze www'aarden"

    toY ;-)

    ReplyDelete