Thursday, June 17, 2010

"syn~novate"

geeft een indicatie aan voor de gewenste coalitie
onder haar bedrijfslogo Synnovate

dit zijn de geijkte paden die worden bewandeld ..., zou ik zo willen kwalificeren

is het tijd voor een super-sub? vraag ik mij zo af ... (in de ban van Afrika Zuid)


en is de partij Wilders nu een volwaardige partij aan het worden ... bij voorkeur in de Kamer als Grote Oppositie Partij die zich klaarstoomt "voor het ware werk" onder leiding van haar natuurlijke leider en patriarch?

Tevens zijn de traditionele grote 3 plus multiloog capabelen D66 en GL m.i. aan zet met een coalitie van 4 partijen en een supersub die de internationale bestuurkwaliteiten van het CDA meebrengt inclusief de moed om het nieuwe te aanvaarden als natuurkracht.

Ik ben van mening dat er zo iemand te vragen is in de scharniertijd die wij mensen ervaren en aangaan ...

Dat bank en geld gogme dat talent tevens is toegedicht ... dunkt mij nuchter ;-)


toY S"ace

No comments:

Post a Comment