Thursday, July 15, 2010

MeestTurende Burger

Onder het motto "Iedereen heeft een zoektocht naar het Ware , het Schoone en het Goede" wordt met Iedereen wellicht Ieder-Een bedoeld.


Ben je in die sfeer doende en in de missie dan heb je de zoektocht aanvaardt door te doen wat je hebt te doen en daarmee het zoeken te staken voor waar je gestuurd wordt in het doen - namelijk je missie.

Voor hen die tijdens het doen in de missie geldt wellicht dat zij zijn gaan turen ...

Tja, daar heb je nu iets wat je dan consumentengedrag kan gaan noemen.

Kent u dat ... Consumentengedrag naast Producentengedrag naast Bestuurdersgedrag naast Huismensgedrag?

Zijn hier meer varianten nodig of kunnen we het daar bij laten?

Zou het een aanvaardbaar idee kunnen zijn in het algemeen de integaal meest turende burger te (ver)kiezen?
Naast het idee dat wij per categorie "de beste" kiezen?

Ik stel voor dat de algemeen meest turende burger niet per sé de beste is in 1 categorie , okay?

dank voor uw aandacht
Cees

notie: Wie weet heeft B&W van de Hoofdstad een trekker in de aanbieding voor dit project?

(ik weet van een projectleider met de naam "Pim" ;-) of was 't toch "Wim" of "Job"?

No comments:

Post a Comment