Thursday, February 24, 2011

"BINDEN is BOEIEND"

Lezer, en ook U medelezer,

tot mijn opluchting gaan commerciele bedrijven steeds meer doen om een boeiende taak te creëren voor hun medewerkers ...

zo hier een automatiserings en informatica bedrijf waar je ook een test kunt doen

het nieuwe werken in de nieuwe cultuur van de nieuwe samenleving met ...

een andere wijze om mensen te boeien tot samenleving

Historisch knooppunt in deze ontwikkeling is de manifestatie van een hoofdstedelijke ambtenaar die meedoet aan het symposium "naar een economie waar iedereen telt" met als subtitel "small is beautiful". Dit werd georganiseerd door het tijdschrift ODE met enige bestuurders als niet nader te eren stuwadoors (open en daarom vrije oorspronkelijke deuren").

Kortgezegd: de notie "Generation Binding" wordt opgenomen in de eindverklaring op 2 december 2000.

En daarmee is de Bindingskracht tussen mensen met het vrij uitwisselbare betalingsmiddel Bevestigd door de onderstroombeweging die het grote geld meer wenst te laten stromen bij alle mensen die betrokken zijn in samenleving.

Hoe het nu zit met de mega boven Ruttenorm verdieners, is nogthans de vraag.

Binden wordt net zo trendy als ontbinden - let maar op!

;-) S'ace