Thursday, February 26, 2009

dag als tijdmaat (K nevel)

Tja, daar heb je het weer - het eeuwige Toeval dat mij ToevalT ...

een krant publiceert een artikel - je blaast in de bus ... edoch je wordt geweigerd vanwege enige handelingen te doen ... edoch ik verkies tegenwoordig meer en meer mijn eigen plekkie ... hier in de Nederlandse Taal waar ik aandacht voor heb in relatie met mijn eigen lichaam als lichtaambeeld (waar het ook klinkt) ...

ik voegde deze tekst toe
als wij in tijdseenheden elkaar communiceren dan gebruiken wij begrippen uit de overlevering ...

de schepping bestaat aldus uit 13 dag en nacht delen ...

wij leven ons hele leven met ons ouders en voorouders (zeker t/m napoleon begin 1800) in de zevende dag ...

als tijdseenheid van de gehele schepping ...

mogelijk zat dit niet in de onderwijslessen op de lagere school vanwege enige "bedoeling" of bijv. "een misverstand" ...

meer is vanzelf te weten middels bevraging en VerDieping (wisselen) ;-)

groet cees de groot


op het artikel bij Trouw ... inzake "Een op vijf Nederlanders gelooft in schepping"

Tevens toont het verhaal hoe de commercie - lees het groeps/sociaal/economisch belang - ingrijpt op de vrije mens die Andries toch in wezen is ...

Is dit Macht ~ of neigt het tot Onmacht ... ? ;-{ u mag het hier allemaal zeggen ... }:

S'ace ~ webmast'er van Generation Binding S'ilence als een 3e millenium paradigme van kiezen en een volk/massa huishouden

No comments:

Post a Comment