Friday, February 27, 2009

0 / zero / nul comments

kijk beste mensen, ik heb natuurlijk wel wat vlaggetjes op mn bloG staan ...
(scroll gerust naar beneden , roelof et all/ collega's in onderdanige dienstsfeer/toch?)

maar dat is "gewoon" om mijn pleijsier te ilustreren ...
"elke dag vlaggetjesdag" ~ u, pionierend medemens en gij, die zich daartoe oefent, kent dit wel ~ of gaat dit steeds meer ervaren ...

Hoe ervaart een mens?
is dat interessant voor lieden die zich hoog wanen edoch laag nog niet "co**ected zijn"?

wat is nou weer co**ected ? gewoon de 0 comments even flippen tot een getal, ja? is dat een goed idee voor jou ~ medemens in enig veld van creatie ??? !!! ~~~

~~~

Ergo: het strekt mij tot eer in dit land waar ene JPB ~ sommige menen HP ~ de boel inspireert door achter de schaapjes aan te lopen ...

Welke SCHaapjes?

Tja, hoeveel dokt 't om u dat nader te duiden ~ een Hemd of een Rok?

de H van Hemd is 8 en de R van Rock is 9 ~ wist jij dat - co-lezer (tja, het is waar ik schrijven lees ook wat ik schrijf / of beter wat de channeling die mij vat beschrijft via mijn vingerritmes)

"het HemD is naDer Dan Den Rock" ... Luidt het in Mary Stu' art~TaaL :: dit is cryptisch genoeg voor medeweters en weer tè cryptisch voor de vragenstellers die de moed op kunnen brebgen dit ook te doen (Job? JanPeter? Gerrit? ...? U?)

De dispensatie begint hier
En de vertaalslag LichtAamBeeldeLijk hier

genoeGlijk Genog voor nu ... { ook Heer H. Vermeulen - soms meester in de Rechter voor "Gekke Ambtenaren", vooral een echte Heer als ie Voorxzitter is en zich als Burger meebetoont - met de T van mr. T ~ de witte (hard weg-werkende wiTTe winD) - collega in een CommissiE met M'aarten }

realiteit betr8ende , ome s'ace voor vrinden ; anders voor anders te typerenden (tzujan bijv. ?)

s'ace base ~ a GreeN Hose on the MovE (1991/BSO/Origin & Eckart Exo'Vision)

Het nivo van Onder/BovenHandeling?

(is te bevragen in de buurt van de StopEra/SpotEra ~ A'dam / Holland / Europe / Plan**t AARdig)

No comments:

Post a Comment