Wednesday, February 18, 2009

Eckart op de Galactisch Balk ...

Wegens iets dat zich recent voordeed in mijn belevenissen werd ik aanstoot gegeven iets te laten ... echter wat gebeurt er ... ik kan het niet (na)laten en doe het toch ...

ik installeer nog een entry op mij website en voeg 13 balken eraan toe ...

enkele balken zijn reeds "gevuld" en er zijn er nog wat vrij ...

(je wilt niemand vergeten en je vergeet de meest "belangrijke" ...)

Dus heb ik op 8 Eckart gezet wegens zijn mooie introductie aan mij als een van zijn cellen / medewerkers in 1989 te Utrecht ... In 1991 en 1992 , 2000 en 2005 gaven wij er gevolg aan en helaas Eckart in 2008 op zijn miraculaueze onnavolgbare wijze ...

Daar voegde ik deze tekst aan toe:

hoi ZIEL / SOULLL ...

toDay heb ik je bijgezet in the Hall of Pioneers die hard met hart gehoord aan de planeet werken ... en het soms ook wel laten ... http://www.globalgeniusvoter.com/creators.html

ik heb je op de achtste tab gezet vanwege het GALACTISCHE akkoord :: integriteit dat je ook in de wereld hebt gezet met je EXOVISION - een apparaat dat BurgeRmeersters op grootstedelijk niv-eau met elkaar gebruiken : het biedt hen de gelegenheid elkaar in de ogen te zien en en passant te volgen ...

Feitelijk komt dit ieder mens toe met zijn buurman/vrouw/kind ... toytoYtooi s'ace


Al weet ik niet of het geplaatst wordt, vandaag hier toch even gememoreerd ...

Toch, blijf je onder ons waar ik mij in plaats ... ;-)>~~~ CeseBeesT

No comments:

Post a Comment