Wednesday, February 11, 2009

mediazijnman is geen Azijn!

Kijk beste collegas van het Water en Vrede Domein in HoofdStedeLijk gebied & gebod ...

er is natuurlijk geen klacht over het feit dat jullie aan verbanning doen van een collega en vredesstichter ... want dat is nou eenmaal een patroon dat te doorbreken is bij sommigen in onze leiding - de waterleiding ... en de relatie met het Amsterdamse Peil van Schoonheid Betrachten en Lijdzaamheid van Hotemetoten te doen omslaan naar betere mentale tijden ...

Jullie vertegenwoordiger in neuraal - democratisch - veld medieert vanaf 1985 de vrede in het water en in het menselijke lichaam ~ al is dit in "baasjes van hun eigen lichaam" niet altijd even welkom te ontvangen ... als vredeboodschap dan ...

Vandaar dat de "schorsopstelling" in dank wordt beleeft en gemedieert ion al haar schoonheid van vrijheid die wij zo hoog achten (ome Job & Maarten & Roelof en Wim ~ Johan en co ook ~) ...

Schors dat is de communicerende buitenkant van een boom die ook bescherming biedt tegen virussen ... (wie wacht er op een virus?) ; tevens dienen wij oog te hebben voor de ziekte die de boom van binnen in haar macht heeft en die door de schors kan worden uitgelaten ... vandaar dat de schors een mooi gat heeft waar de ziekte uit kan ...

Hoe de mediator = media-zijn-man ;-) = gewaardeerd wordt in het rijke westen ... dat kunnen we ook leren van onze Noorse Parlementariers ... Nu nog even de angsten overwinnen in het winters Nederland en de eigen Medicijnman Her-Waarderen ... .

Wat is er nodig voor de "oude cultuur aanbiddende waterhoofden" ? kun je je zo afvragen.

Parlementariër en arts Olav Gunnar Ballo: "We moeten ons niet arrogant opstellen en de alternatieve geneeskunde automatisch afwijzen. De kunst is om open te staan voor fenomenen die op het eerste gezicht niet verklaard kunnen worden."


Kunnen wij een criterium / meetinstrument bieden aan onszelf waar wij "arrogantie" kunnen kwalificeren en vervolgens meten?

~~~

Azijn is in wezen het Mannelijke Virus op aarde en Kalk is het Vrouwelijke Serum in ons zelve ...

Kalk dat zit hem in botten en schedel ... en het kataliseert het al-wetende lichaam - ons licht-lichaam-beeld ...

Zijn we dat eens ~ en geef uw notie - zeker indien deze afwijkt zodat wij in de zo breed mogelijk Maatschappelijke Dialoog in het kader van de Evaluatie van een Bewustzijnsoefening met Gemeente Amsterdam, het waterschap en de Rechtspraak zo spoedig mogelijk helder zicht hebben op de (nieuwe) situatie van ons tijdsbeeld. Uiteindelijk is daar JPB ook mee gebaat - zeker waar hij al zo lang vraagt om bemoeienis van de intelligentia in ons land en mogelijk van (ver) daarbuiten.

De betreffende heren worden bediend op het commando transparantie te betrachten.

Vrijheid van meningsuiting en zeker indien deze gegrond is in het democratisch bestel - lees het volk - wordt immers hoog gewaardeerd (en navenant beschermd).

ToY, toY, TooI ~ uw scribent

5 comments:

  1. Vanwege de wenselijkheid om Transparantie te bieden in het Netwerk waar Dienaars opereren ... biedt ik ook mijn bijdrage aan Job's blog hier aan:

    Geachte Ambtsdrager en wellicht ook Waterdrager naar enig Doel ... onder u het water manouvrerende naar betere stelsels heeft uw "beste dienstverlener" zich veroorloofd de blog http://integralewatervrede.blogspot.com/2009/02/mediazijnman-is-geen-azijn.html te stichten in het veld waar wij een evaluatie houden inzake een bewustzijnsoefening.

    U kunt dit maar beter gewoon weten en opuw site dulden (het is immers geen "wilders" gedoe, en dan nog :: wij begeleiden de komst van een Koning & mogelijk Koningin als volk en niet als "damocles")

    Meldt u dit even aan Maarten?

    Voor de lezers die mij niet kunnen plaatsen ~ acht ik dit overkomelijk ...

    DroomDenkDoeGoeieDingen
    (copy op de blog)

    ReplyDelete
  2. Oh ja de blogsite van Job en co:

    http://www.amsterdam.nl/gemeente/college/w-log?

    wordt gewaardeerd op haar merites ...

    en is toegankelijk ... ( let op de bejegening en respecteer het protocol) / de code of conduct - dat doe ik ook :)

    ReplyDelete
  3. Ik koppel tevens aan dit bericht een fenomeen dat ik meemaak met dhr. Eckart J. Wintzen (die helaas ons op 21 maart 2008 lichamelijk verliet in een sterven) ...

    In Mei 1991 zit ik een uurtje bij Eckart, toen mijn "baas", om hem te inviteren voor een democratisch filosofisch avondje in het hogeduin te wijkaanzee. We hebben oogcontact en Eckart leest mijn ziel (kijk we zijn het wijs-tijdperk allang voorbij; en het wijze tijdperk wederom ingetreden) en doet dit in winter 2002 nog eenmaal. Dit is de slang van licht die hem betreedt ... .

    Let wel , deze mededeling zal niet door "oude geesten, zeg maaar fossielen" direct begrepen worden en daarom meld ik dit met de notie dat men vragen kan stellen aan hen die het wel weten ...

    In het gesprek mei2001 stel ik mij voor aan Eckart als de Mediazijnman ... en ik weet op dat moment ook nietwaarom ik dat zo "voorstel" aan hem ... en vervolgens leer ik in de loop der jaren met het voortschrijdend inzicht "zien" waarom dit geschiedde.

    Voor hen die hier notie op willen krijgen tip ik daarom 2 boeken ... nl. Serpent of Light van ene Drunvalo en Book of Initiation van Valum Votan & Red Queen.

    zo, ik heb gezegd ... in dit kader met deze detailnotie uit mijn pre-memoires ... (daar kun je naar mijn mening niet meer te lang mee wachten - het gaat immers RAZENDSNEL - de OMwenTELling)

    ReplyDelete
  4. Heeft dit laatste bericht ook een koppeling met vandaag de dag?

    Jazeker!

    Immers Ome Job en zijn partner in Rotterdam zijn thans verbonden met de EXOVISION ...

    Wat is Dat?

    Welnu: Eckart en Cees hun Oogcontact zorgde bij Eckart voor de notie van het belang van het oogcontact, hetgeen hij op persoonlijke titel omzette tot een werkelijk product dat op allerlei "belang-rijke posten" wordt geïnstalleerd ter verhoging van de kwaliteit van het inter-menselijk contact dat ook bij hoge lieden op prijs wordt gesteld ...

    Ergo? Job en Ahmed en ook de andere 2 GroteSteden Ambtsdragers kijken door het HoloGram van Eckart en Cees (en vele andere die hun bezieldheid daar delen, vanzelf)

    Het kan maar beter in openheid geweten worden ...

    :-) *|* (-:

    (integraal symbooltje voor waar co*Tact)

    ReplyDelete
  5. Overigens werd het laatste jaar een waar kristal en stenen complex gebouwd op n hooizolder in het midden van ons land ...

    dit geschiedde in de waan van een dankbaar mens die zich vrij leefde ... Mooi , zeg ik dan ...

    En ik mocht ook persoonlijk een bijdrage leveren aan een waar PlantenEiland dat ik Born i.o. Doopte ...

    Ik kreeg van mijn brazieliaanse vrind Pardal de opdracht het eiland af te bouwen ... hetgeen ik vooral in samenwerkingsverband doe met mijn Resonante WindeKind ~ een Mayaans Getinte verwijzing naar iemand die dit opvangt in zijn wezennis. Immers hij bouwt het zelf af en geniet dan dit resultaat van een ware samenwerking ... Tevens neemt hij het waterproof gedeelte op zijn schouders en dit schijnt hem zeer te passen ... De man is bekend van succesvolle bilateraaltjes ... en ik prijs hem daar ... waar hij er overigens prijs op weet te stellen (ook prijzen moet je niet aan iemand opdring/ken zoals ome R weet van 't OHM2003 zzzz wandelfestijn)

    Tja ... soms bouw ik enige cryptiek in vanwege typetjes met de naam "heeleen" ... dat soort namen houden overigens beloftes in die vast wel eens worden ingelost in vereveningsquantum van de vrede ... (dat is waar het oor wordt aangelogd ter boeking in de geschiedenis van hoofdstad en koninklijk relatieonderhoud)

    Je Main10Drai ~ a jestermind

    ReplyDelete