Monday, September 20, 2010

T'wijffels

je neemt deel aan een discussie op een forum vanwege een stelling.
Dan blijk je opeens meer woorden nodig te hebben vanwege je enthousiasme het thema voorvarend op te pakken in de geest die jij jezelf permiteert en genereer je teveel woorden - al is dat ter beoordeling aan de lezer zelf - in mijn ogen : dus hier het gehele bericht:

ik neem deel aan de discussie mede op grond van de missie die ik aanvaard in het kader van "awakening planetary consciousness", een missie in de lijn van de leer van Mahatma Ganhdi die staat voor "de aarde is van iedereen", gekoppeld aan de missie van het element water: "het water is het bloed dat ons allen doet stromen".

Ik beperk mij hier tot stellingen in de orde van:

"Ben zelf >70 jaar.
Ik vind dat leeftijd genoten even hun mond moeten houden.
De partij word verder verscheurd."

Ik ben nl. van mening dat in de dialoog met elkaar de leeftijd niet ter zake is. Immers je bent zo oud als dat je je in je jeugdigheid van geest meegeeft aan het volk, aan de diverse generaties.

Ik ben wel van mening dat mensen die niets te zeggen hebben, of niets bij te dragen hebben in de dialoog dat die even hun mond houden en afwachten. Waar het overigens tevens waar is dat de meest zwijgzamen spreken met het veld van vertrouwen - en dat geschiedt in stilte.

Dit stukje werd geschreven in de betrekkelijke stilte van een computer die enige ruis geeft vanwege een ventilator die draait.

Prettige Prinsjesdag Toegewenst, Cees aka S'ace

NB. S'ace is sedert februari 2007 honorair adviseur van Wereldeenheid en Vredeseducatie; sedert 2001 pionierend directeur bij een Amsterdamse Stichting die opereert in het element Water en tevens in het bewustzijnsveld vanwege "een naderende overname"

Nu eens kijken hoe ik het bericht afknip tot acceptabel ... hier is TROUW

No comments:

Post a Comment