Monday, March 23, 2009

de Sorrycrisis duur

ligt en licht op bij marc c. van het nrceetje ...

en ik heb mijn bijdrage aangeleverd en wegens succes ook in eigen uitgave ingebed ... dat is onderdeel van het nieuwe economische paradigme : de ruilcult

Het kan een ieder gewaar worden dat de ruilcult geen overheidsbemoeienis benodigt al kan men zich hier voegen om zich te leren communiceren in integer en integraal verband. Dit gelijk mijn collega's bij de stichting Waternet die dit al 10 jaar oefenen in een stuurmodel dat bekend is van Tabaksblatt - en dat is niet de man van mevrouw Borst die leuke teksten op tabaksblad verpakking liet aanbrengen. Effect hiervan is mij gewaar als ik in de Etalage bij een andere Borst (te Bakkum) een shaggie rol en paf ... Vooral op schaakavonden waar mijn partijen wegens prestaties vaak kort duren ... (doorgaans een "ONE-prestatie" al is er altijd ook een ander die er aan te pas komt om het mogelijk te maken)

de Sorrycrisis duur ... duurt vooral lang omdat een aanstormend (ambitieus) directeur(tje) van de toenmalige stichting DWR zich nog niet in leerzaam veld heeft gemeld bij de ander ... die hij als zijn meester ziet (toen nog iets hogers in een maaiveld - al kon dat in wezen niet meer wegens de andere cultuur die zich allang had aangediend)

volgens mij hebben wij iemand terug te halen uit de joe es of A ... met de A van AllenVerenigd ...

Zij is inmiddels goed ingevoerd in de methodes van denken en werd enige jaren terug uitgeroepen als moedigste mens in Nederland ... op de tweedaagse bijeenkomst van een Leids genootschp - de Veerstichting in het thema "Moed Moet" ... de naam en persoon is tevens bekend vanwege de invitatie van een oude VeelVrijeDagen coryfee die tegenwoordig goed boert bij een nationale overheidsbank met algemeen beschaafde noten op haar zang ... .

U wilt namen - welnu in alle vrijheid kan dat:

Ayaan Hirsi Ali en Gerrit Zalm ...

Ali is geen familie van ene Muhammed ook bekend als Cassius Clay - al is zij minstens zo goed "gebekt" ...

Gebekt zijn betekent vandaag de dag weer "vogelenzangzaad aan de kant, want het wordt rijkelijk voorzien door de nnatuur, de bos'sen en het boss-beheer ...

tot je Dienst, ome S'ace uit Zwolle (dit keer)


Tja, de nieuwe Cultuur is niet meer "de excuus Truus-cultuur" ... maar dat is de "excuus Lieve/Beste/Waarde Truus ::*|*:: cultuur" geworden. en ik draag deze creatieve geste van harte aanbevelende op aan mijn Lieve Moeder Truus ~ ook wel geduidt als "Trui" vanwege GeerTruiDa Anna B. (nee, geen Borst - ...)

Deze Laatste notie is ook bekend bij de ad-hoc commissie Waternet van 1999-2008 ... waar het motto "het Water is de Graal" via "Moedertje Aarde en Vadertje Bloed" de MenS verkwikt tot in de diepte nissen - die te vinden zijn:

"Iedereen heeft een zoektocht naar het Ware, het Schoone en het Goede"

Uw Corresponderende CorrespondenT S'ace

No comments:

Post a Comment