Wednesday, March 4, 2009

speciaal voor mijn collega's

hallo wereld, europa & nederlanders in fase van bewuswording/zijn,

deze blog draag ik in Nederlandse Taal op aan mijn collega's die werken in en aan en op het water.

En vanwege mijn lagen van activiteit vraag ik ook de leden van de directie en de bestuurderskring zich hierbij te wanen, eh ... achten!

Wat is het geval? Wegens bijzondere sociale aanwendingen vanwege karakteristieke kenmerken aan te leggen aan enigen dien ik mij in die sociale kring te bedienen van andere communicatie mogelijkheden als gebruikelijk. Dit kan voorkomen en als het voorkomt dan ... maak je gebruik van die bijzondere gelegenheid.
Ik adviseer dit ook aan hen die ook in een bijzondere gelegenheid gesteld worden te doen - met aanwending van bewustzijn en vooral ook de dromen.

Als voorbeeld van dromerij en losmaking van mentale concepten waaronder gedrochten in de praktijk, werd mij heden deze clip aangereikt ... en ik bied hem aan als oefenend resonantie veld met muzikale ondersteuning ...



Overigens is de Christopher Walken die deze clip verzorgde niet dé Chris van de Deerhunter (die met dat pistool tegen zn hoofd); hij kreeg daarvoor overigens een heuse Oscar - en dat is bijna zo gewichtig als een prijs voor ambtenaar van het 1e decenium in de 21 eeuw en in het 3e millenium ... (voor hen die graag ergens een prijzenslag voor willen uitschrijven / organiseren)

Als je wat te melden hebt, kan dat ~ ook via dit medium naast bijv. de noösfeer (de sfeer van stilte waar iedereen is)

mazzel ! s'ace

No comments:

Post a Comment